Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
21-06-2021, Poniedziałek, 09:30


Jesteś tutaj :: Aktualności
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Data dodania: 2021-06-08
Temat:
Raport o stanie gminy Błonie za 2020 rok

 

Treść:

Na Sesji Rady Miejskiej w Błoniu, która odbędzie się w dniu 14 czerwca 2021 r. o godz. 16:00 (poniedziałek) w sali konferencyjnej im. Jacka Fuglewicza w Centrum Kultury w Błoniu, Burmistrz Błonia przedstawi raport o stanie gminy, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2020, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej.

Na podstawie ustawy o samorządzie gminnym z dnia 08 marca 1990 roku. (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) art. 28aa nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadzona będzie debata, w której oprócz Radnych będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców gminy Błonie. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem wotum zaufania Burmistrzowi Błonia.

Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym z dnia 08 marca 1990 roku (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) art. 28aa ust. 7 mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy musi złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Błoniu pisemne zgłoszenie zawierające co najmniej imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis, poparte podpisami co najmniej 50 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy – a więc do dnia 11 czerwca 2021 r. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miejskiej zgłoszenia.

Zgłoszenia mieszkańców gminy Błonie do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, przyjmowane będą do dnia 11 czerwca 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Błoniu (Ratusz, ul. Rynek 6) w dniach: w poniedziałek do godz. 18.00, wtorek – piątek w godz. 8.00 – 16.00.

Formularz zgłoszenia do udziału w debacie dostępny jest w Urzędzie Miejskim w Błoniu oraz w plikach poniżej.

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ Tomasz Wiśniewski





Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. Formularz zgłoszenia udziału w dyskusji Druk zgłoszenia.pdf 117849 bajtów 0
2. Raport o stanie gminy Błonie za 2020 rok Raport o stanie Gminy Błonie 2020.pdf 34955612 bajtów 14

Powrót
Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl