Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
26-09-2022, Poniedziałek, 18:06


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Obwieszczenie WPP.6730.2.41.2022.KGM o podjęciu postępowania – budowa budynku usługowego – warsztat samochodowy; dz 17/14 Konstantów
Błonie, dnia 22 września 2022 r.
BURMISTRZ BŁONIA
ul. Rynek 6, 05-870 Błonie
WPP.6730.2.41.2022.KGM
 
OBWIESZCZENIE -
o podjęciu zawieszonego postępowania
 
            Na podstawie 97 § 2 pkt 1 w związku z art. 9, art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) - zwany dalej k.p.a.,
podejmuję postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji dotyczącej budowy budynku usługowego – warsztat samochodowy, na terenie działki ewid. nr 17/14, położonej we wsi Konstantów, gmina Błonie.
           
Powodem zawieszenia przedmiotowego postępowania był brak możliwości ustalenia kręgu osób, które mają prawo uczestniczyć w postępowaniu w charakterze stron. Postępowanie zostało zawieszone postanowieniem z dnia 6 września 2022 r. do czasu ustalenia następców prawnych po zmarłym właścicielu działki sąsiedniej (dz. ewid. nr 17/12), z jednoczesnym zobowiązaniem Inwestora do wystąpienia do sądu z wnioskiem o stwierdzenie nabycia spadku.
W dniu 9 września 2022 r. Inwestor wycofał wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, w wyniku czego przedmiotowe postępowanie stało się bezprzedmiotowe. Zgodnie z art. 97 § 2 k.p.a., ponieważ ustąpiły przyczyny uzasadniające zawieszenie postępowania, Organ podejmuje postępowanie, by następnie na podstawie art. 105 § 1 k.p.a. umorzyć postępowanie.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 k.p.a., niniejsze postanowienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Błoniu: http://www.bip.blonie.pl/ oraz przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Błoniu.
            Obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
            W terminie 7 dni od dnia skutecznego doręczenia niniejszego obwieszczenia stronom przysługuje prawo do zapoznania się z dokumentami, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia dodatkowych żądań w przedmiotowej sprawie w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Nowakowskiego 10, pok. 7, po uprzednim umówieniu się telefonicznie: (22) 725-30-04 w. 151, w godzinach pracy Urzędu: w poniedziałki od godz. 1000-1800, wtorki, czwartki i piątki w godz. 800-1600 (w środy inspektorzy nie przyjmują interesantów).
                                              
Wywieszono na tablicy ogłoszeń dn. 22.09.2022 r.

Autor: Katarzyna Granowska-Markert
Data: 2022-09-22 13:28:54
Udostępnił: Katarzyna Granowska-Markert
Data: 2022-09-22 13:32:06
Modyfikował(a): Katarzyna Granowska-Markert
Data: 2022-09-22 13:34:04

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl