Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Błonie
  
27-01-2022, Czwartek, 11:47


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Zarządzenie Nr 69/2006 Burmistrza Miasta i Gminy Błonie z dnia 6 listopada 2006 r. w sprawie: powołania komisji ds. otwarcia budynku i przekazania Zakładowi Usług Komunalnych w Błoniu obowiązku nadzorowania i administrowania nieruchomością przy ul. Poniatowskiego w Błoniu

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Treść zarządzeniaPlik PDF 276.96 Kb
Autor: Urząd Miejski w Błoniu
Data: 2006-11-15 00:00:00
Udostępnił: Agnieszka Gałkowska
Data: 2008-03-06 13:27:17

Rejestr zmian


Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. (+48 22) 725 30 04
email: ratusz@um.blonie.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl